یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین :

مدیریت ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی از سیاستهای مهم شورای ششم است

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:مدیریت ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی از سیاستهای مهم شورای ششم است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ علی فرمانی در آیین بهره برداری از فاز سوم نسیم شمال و ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری قزوین اظهار کرد: در همین راستا با وحدت و همدلی و نشستهای تعاملی شاهد بهره برداری از کمربندی پیامبر اعظم (ص)_ آیت اله باریک بین (ره) در سال گدشته بودیم و در حال حاضر نیز با تکمیل فاز سوم کمربندی نسیم شمال خدمت خوب و مطلوبی به شهروندان ارایه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس_نسیم شمال _اقبالیه نیز در دستور کار شورا و مدیریت شهری قرار گرفت و فروردین ماه امسال، کلنگ این پروژه به زمین زده شده و امیدواریم طی دوسال به بهره برداری برسد.

فرمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر خدمتگزاری در پارلمان محلی بتوانیم با مشورت و همفکری با نخبگان،متخصصان و سلایق مختلف در مدیریت شهری، اتفاقات خوبی را برای شهر قزوین رقم بزنیم.

وی از همراهی و همدلی تمامی مسؤلین از جمله استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، شرکت گاز و دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه وشهرسازی در اجرای پروژه فاز سوم کمربندی نسیم شمال قدردانی کرد و گفت: هر کجا با همدلی و وحدت کارها انجام شده موفق بوده ایم.

وی تاکید کرد: سرلوحه امور در شورای اسلامی شهر قزوین، استفاده از نظرات نخبگان و مشورت با افراد متخصص است و امیدواریم بتوانیم در مدت باقیمانده از عمر شورای ششم بتوانیم از ظرفیت نخبگانی بیشتر استفاده کنیم.

فرمانی در پایان تصریح کرد: در یکسال باقیمانده عمر شورای ششم تلاش خواهیم کرد تا با همدلی و همراهی مدیریت شهری قزوین، طبق سیاستهای بودجه ۱۴۰۳ در بخشهای مختلف برنامه ریزی های مناسبی را داشته باشیم و در جهت توسعه شهر گام های بلندتری را برداریم.

 

انتهای پیام

تصاویر مرتبط